Tuuuggba Kızlar selam 2 ay 20 günlük bir kaç haftadır gece uykusuna geçeceği zaman 9-12 arası ağlama krizine giriyor susmuyor kolik değil ama hergün aynı saatte yapıyor acaba uyku mu topluyo bi fikriniz var mı
mashaa Tuuuggba Benim kızım o aylarda aynısını yapmıştı. saat akşam 8 olsun istemiyodum resmen. Ama geçici bir dönem miş. Akşam huzursuzluğu yapıyodu.
Ayazveannesiii Tuuuggba hahahahh demi 😅 onu yap bunun yap derken uyanıyolar zaten ama benim yapacak işim olmadığı zaman da özlüyorum😅
Tuuuggba Ayazveannesiii kolik değil dimi ? Hep aynı saatlerde başlıyor bizimde karnı tok bezi temiz gazı çıkmış ama durmadan ağlıyo
Ayazveannesiii Tuuuggba yok kolikten değil çözemediğim bi huzursuzluğu var bu aralar. Atak mı diye düşünüyorum bende
Tuuuggba Ayazveannesiii aynı bizde de öyle susturamayınca ağlamaktan stres oluyorum sonra sütüm azalıyor nasıl olucak bilmiyorum 😔
Tuuuggba mashaa ay gerçekten geçti mi bir süre sonra ? İki haftadır falan yapıyor bizimki akşam 8 den sonra evet
mashaa Tuuuggba geçti geçtii 4,5 aylık olmak üzere şimdi 😌 Çook zor atlattık bizde akşam 8 olunca korku yaşanıyodu evde 🙃