Zehra2205 Merhaba anneler 5 aylık kızım sanırım üşüttü. Nefes alırken hırlıyor ve burnu çabuk doluyor? Ne yapabilirim var mı önerisi olan?
iremmommyss46 bizimki de aynı bu günlerde havalardan sanırım hapşuruk felan da var öncesinde öksürüğü olmuştu doktora gittiğimizde iburamin şurup verdi bir iki kere kullandık sonra geçti şimdi tekrar başladım isterseniz doktora gidin
Zehra2205 iremmommyss46 ya ilaç vermek istemiyorum çünkü dişi çıkıyor jel veriyorum vitaminleri var ekstra popoda çatlak var onla uğraşıyoruz daha doğal bir yol arıyorum