efeninannesi4207 Ameliyat olan var mı bebeğim pazartesi günü olacak daha 3 aylığız nasıl bir süreç çok korkuyorum ya
Yesilim23 efeninannesi4207 merhabalar belirtisi neydi acaba birde şuan nasılsınız bi problem yok deglmi
efeninannesi4207 Yesilim23 merhaba canım bizim hiç bir belirtisi yoktu 3 aylıkken ameliyat olduk şükür iyi şuan da
zeynepemine_ efeninannesi4207 Amelıyat damarında darlık oldugu ıcın mı oldu aort kapagında da darlık var mıydı benım kızımda 3 aylık suan 15 gunlukken ve 2 bucuk aylıkken anjıyo oldu amelıyat olması gerekıyormus ama kucuk yaslarda amelıyat cok rısklı ve genelde basarısız dedı doktoru bebegınızın durumu nasıl acaba suan tam tanısı neydı
efeninannesi4207 zeynepemine_ 3 aylikken aourt daralmasi vardi ondan oldu 1 yasinda da kalp ameliyat oldu suan 3 yasinda sükür sorun kalmadi