fa_sena_y Bebeğimin baş çevresi 1 ayda yarım santim büyümüş doktor gelişimi güzel demişti ben daha sonra bakınca farkettim internette 2 cm büyümeli diyor bilgisi olan var mı sizlerin kaç cm büyümüştü ? Kız bebek.
coktepkiliyim fa_sena_y benim de bebeğimin baş çevresi sınırda çıkıyordu hep ama dr şey demişti Allah korusun bebek gelişmezse korkmalıyız yani aynı zamanda boy kilosunda artış olmasa korkuyor doktorlar .
[silindi] fa_sena_y ayyy aynısını yaşadım 1 ay kontrolünde sadece yarım cm büyümüş doğduğunda 36 cm di doktor 36.5 ölçtü ve dedi ki olması gereken ebatlarda şu an muhtemelen doğduğunda 1 cm yanlış ölçmüşlerdir dedi. Sizinki kaç cm şu an?
Gulcannoz fa_sena_y ilk doğduklrında ödemli oluyorlar hatta kiloları da düşüyor ya yani ilk -ye düşüp sonra + ya geçiyorlar normal yani
Sontvbukucu [silindi] 36 dogum için büyük bir ölçü doktorunuz dogru söylemiş muhtemelen 34 35 cm doğmuştur.
[silindi] Sontvbukucu evet hem de kız çocuğu zaten kafası vücuduna göre büyük ama sırıtan bir büyüklük değil ☺️ İnsan her şeyi takıyor kafasına konu evlat olunca 🥰
Eftelya_ser fa_sena_y benim bebeğimin 35 cmdi doğduğunda ilk ay kontrolümde 35,5 du doktor normal dedi açıkçası ben de kaç cm artmalı diye araştırmadım