Başına gelen var mi acaba bizi ek gidaya doktorumuz 5.ay 15 günlük ken başlattı 3 gün kurali ile sonrasında dün 6. Ay aşısını olduk sonrasinda yumurta sarisi verdim 3 gün kurali ile verecektim ama aşı ates yaptı bir de gözlerinde yaşarma var ağlıyor gibi akıyor acaba alerji den mi atesin den mi anlamadim atesi 37.1 en fazla