2013.2014 orta okuldan mezun oldum bazı sebep dolayı lise gidemedim aol yazıldım ilk sene girdim sınavlara sonra giremedim kaldı evlendim çoçuk oldu ama içimde hala ukte kaldı lise bitirmek istiyorum ne yapmam lazım nasıl bir yol izlememiz gerekiyor bildiğim her şeyi unuttum 24 yaşındayım 2bucuk yaşında kızım var 3yıllık evliyimm