Kızım 3 yaşına girdi öncesinde tuvalet eğitimi denedik ama ben erken doğum yaptım sıkıntılı bir süreç yaşadık ailecek kızım annemde ablamda kaldı derken tuvalet eğitimi yarıda kalmış oldu külot bez giydirdik. Bebegim eve geldikten sonra kızım artık kaka olayını oturtmustu kakası geldiği zaman tuvalete koşuyor hemen ne yapıyor olursa olsun gece de aynı sekilde sesleniyor odasından alıp götürüyorum ben tuvalete. Ama çiş olayını oturtamadik ben 1.5 saatte bir götürürsem tamam ama kendisi hiç çişim geldi demiyor. Çisini yaparken baktiriyorum aa bak akıyor ne renk bu sefer az su içmişsin sarı geliyor falan diyorum hani dikkat çeksin çişe diye ama bilmiyorum 1.5 gerektiğinde 2 saat gece de dahil olmak üzere tutan bir çocuk neden ben götürmeden gidip çişini yapmaz son dakikaya gelince de altına yapıyor kacirmişim aaa diyor bide. 🤦 inat mi başka bir şey mi akıl verin nolur her gören 3 yaşına kadar kalır mı niye söylemiyor diye beni darlıyor ben çok ama çok kötüyüm artık 😭