MomofGok 28 aylık kızım. Ben çalışıyorum ama öğlen 1 saat yemek molamda da eve gelip kızımı görüyorum. Uykuya memeyle geçiyor, gece yarısı uyandığında pışpışlayarak geri uykuya döndürebiliyorum meme diye tutturmazsa tabii, sabah uyandığında emiyor, öğle yemeğine geldiğimde emiyor, bazen aklına gelmiyor, bir de akşam evdeyken birkaç kere aklına geldikçe emiyor. Sıkıldığı zamanlarda emiyor daha çok onu farkettim, memeyle oyalıyor kendini. Bazen 10-15 dk, bazen 2 fırt çekip kalkıp oyuna koşuyor. Arada bir artık büyüdüğünü memeyi bırakması gerektiğini söylüyorum hı hı deyip bay bay yapıyor. Ama tutturunca tam tutturuyor meme vermeden olmuyor, yani bazı günler kendisi az emmek isterse az emiyor, bazı günler çok fazla emiyor. Artık ‘meme yakında acılaşacak’ demeye de başladım bu konuya çok fazla karşı olmama rağmen. Çalıştığım ve gün içinde uzak kaldığımız için de kıyamıyorum açıkçası, isteyince veriyorum. Bahsettiğiniz kitap bana da faydalı olur mu acaba. Çünkü kızım süreci sadece kendisi yönetiyor.