Pamukkizim 40 gunluk bebegim var gece 4 te uyudu ve hala uyuyor emzirmek icin uyandiriyorum uyaniyor karnini doyurup tekrar uyuyor bu kadar cok uyumanın bi zarari var mi ilk bebeğim cok tecrubesizim
Linam Pamukkizim bizde yarın tam 40 günlük oluyoruz benim kizimda çok uyuyor sadece emmeye kalkıyor 2 3 saatte bir sonra tekrar uyuyor bence bir zararı yok uyuyarak da büyüyor çocuklar kucakta yıpranmıyorlar
Prensannesi20 Çok normal uyuması. Demek ki uykusu çok kaliteli geçiyor. Ve gündüz uykusuda çok iyi. Bu bir sorun değil bence. Hatta 2 aylık olduktan sonra karnını doyurmak için bile kaldırmayın. O acıkınca zaten kalkar. Özellikle altını değiştirmek için kaldırmayın. İnşallah uyku düzeni böyle devam eder ve uyur. Uyuyan bebekten zarar gelmez. Bebekler çoğunlukla beslenerek değil uyuyarak büyürler ☺️
Prensannesi20 Çok normal uyuması. Demek ki uykusu çok kaliteli geçiyor. Ve gündüz uykusuda çok iyi. Bu bir sorun değil bence. Hatta 2 aylık olduktan sonra karnını doyurmak için bile kaldırmayın. O acıkınca zaten kalkar. Özellikle altını değiştirmek için kaldırmayın. İnşallah uyku düzeni böyle devam eder ve uyur. Uyuyan bebekten zarar gelmez. Bebekler çoğunlukla beslenerek değil uyuyarak büyürler ☺️
Minikprenss Pamukkizim Bizde tam 1 aylık olduk bugün bazı geceler 4 saat uyuyor kaldırmıyorum bende ama iyi mi yapıyorum bilmiyorum
seydaanur benim kızımda 52 günlük geceleri 4-5 saatten önce uyanmıyor uyurken emziremiyorum ağzını açmıyor uyandırınca da 1-1.5 saatten önce uyutamıyorum bu kadar uzun süre aç kalınca bir problem yaşrmıyoz diye de korkmadan edemiyorum🤦🏼♀️