feyzzannur Merhaba annişler kızımın tam yatağa değen noktasındaki saçları kopmuş gbi dökülmüş gibi orda bi ceviz büyüklüğünde saçlarında problem var yattığı için mi oluyor yerine gelir mi o saçları bebeklerde bu saç dökülmeleri normal mi
Beraninannesii feyzzannur Bizimde dökülüyordu eşim makinayla kesti 10 güne minik minik çıktılar ama şimdi dokulmuyor ☺️
Beraninannesii feyzzannur 4 aylıkken kesti 0′a vurdu başta üzüldüm ama artık ağzına giriyordu sabahları ağzından saç çıkarıyordum hep