Derinikolu dün melodi uykuyla eğitimimin ilk günüydü ( bu arada benim ikinci eğitimim ) ilk eğitimde kucağa almak yasaktı ve çok ısrar ettiğim için 1 saat içinde en fazla 2 kere al demişti, melodi uykuda 3 dk da bir kucağa almak serbest ve dokunma vs elle sakinleştirmek öpmek hepsi serbest. Aslında çok ayrıntısı var tamamı anlatmak istemem hepsi her bebeğe uymuyor ama ben diğer eğitimleride bildiğim için melodi uyku gerçekten çok daha yumuşak geçişlerle ve bebeği rahatlatan şekilde hareket ettiriyor.