Adendiyebiriii Bebegimin salyasi 3 gündür aşırı artmaya basladi ne yaparsam yapayım yemek istemiyor 1 kasik zor veriyorum ağzına sütümun de yetmediğini düşünüyorum doymasi için mama versem nasil olur sizce daha önce hiç vermedim hep anne sutu ile gittik 5. Ayda ek gidaya başladık.
NurY Adendiyebiriii diş mi çıkarıyor acaba , yemesi için zorlamayın canı istersen yesin , iştahsızlık oluşmuş belli ki
Bircaykoyicelim Adendiyebiriii Diş’ten dolayı yemiyordur. Ki diş dönemin de çok normal bu durum. Kilosunda sağlığında bı problem yoksa . Doktorunuz da mama önermediyse. Mama vermeniz doğru olmaz.
Badeninannesi1 Adendiyebiriii bebeğiniz diş çıkarıyor bence şu an mama da verseniz yemeyecektir zorlamayın her bebeğin böyle diş döneminde oluyor dişini kaşıyabileceği meyve atıştırmalık vs verseniz iyi olabilir