Gzmocal Anneler bugün bebeğim tam 8 aylık iki gecedir başı sicak ama kol ve bacaklari normal sicaklkta hatta soguk bile. İki gecedir gece 2den sonra ben sallamadan uyumuyor gunduz kafasinin sicakligi ara ara yukselip iniyor. Damaklari zaten iyice şişti yemek yerken agzini kitliyor cok zor yediriyorum. Sizce disi ciktigi icinmi yoksa bogaz enfeksiyonu falanmi var o yuzden hastami atesini olcemedim
Masalserin2019 Gzmocal bizde 6 aylıgız aksmdan beri kafası sımsıcak kollarda bişi yok damakları baya kabardı üstüne birde isal. Ateşi 37 keyfi neşesi cok iyi anlam veremiorum
Deletedmom113 Gzmocal ateşi varsa dr götürsen daha iyi olmazmi kimse bilemezki baska bi sorun vardir bence ihmal etmeyin bebek sonucta
Gzmocal Deletedmom113 yok canim ihmal etmedim tabikide ortakulak iltihabi ve dis cikardi baya yordu bebegimi zaten gittik acile 39.3 ates gozlerimden yas geldi
Gzmocal Deletedmom113 antibiyotik baslatti diste çıkardığı icin biraz agir olmus dedi antibiyotik bitene kadar devam edin dediler ateşi dusup dusup çıkıyor simdi antibiyotik saati zor uyudu hemen uyandi
Gzmocal Deletedmom113 ay canım sağolasın daha iyi oldu bebegim. Yalniz antibiyotige alerjisi çıktı kirmizi dokuntusu oldu hemen antibiyotigi biraktik disimiz patladi atesi düştü cok ŞÜKÜR atlatti sali kontrolumuz var
Gzmocal Deletedmom113 evet canım sanirim şimdi bitane daha çıkıyor ve bi besine karsi alerjisi var galiba bugün butun vucudu kirmizi döküntü😞😞 telefonm programa zor giriyor sanada geç yaziyorm kusura bakma