Doğduğundan beri iki aylık bebeğimi Doktorumuzun önerisiyle meme mama olarak besliyordum ama meme reddi yaşamaya başladık iki gündür mama vermeyip memeyi tutturmaya çalışıyorum bir şekil tutuyorda ama sanki çok güçlü çekmiyor gibi göğüslerim dolu dolu değil sönük ama sıkınca süt geliyor ve sabahtan beri bezine çiş yapmamış Buda doymadığını gösteriyor değilmi emzirdikçe süt gelir deniliyor ne yapacağımı şaştım