Gamzeren13 bende tam 3 aylıkken yaptidim canım zordu biraz anestezinin etkisi geçince ağladı ama doktorum fitil yada calpol ver dedi ben midesine dokunmasin diye birde çabuk etki etsin diye fitil koyduk sadece yarım saat huzursuz oldu çok şükür sonrası çok iyiydi bardak falan koy dediler ama ben koymadim zeytinyağ yada kantoran yağı sürdüm bol o kadar kakasını zaten biliyorum yaptığını hemen degistirdim birde yapismamasi için derisini oynat dediler ilk gün oynatamadim biraz yapışmış ama sonra actirdik mersin de yaptirdim ben canım ilk gün biraz zorlu o kadar ama bazıları ben hiç anlamadım çok rahat geçti diyor ama bizim boyleydi😍