Dilek_kerdige Regl olma sezaryen ile ilgili değildir, emzirme ile ilgilidir. Ben oğlumun ilk doğum gününe 5 gün kala doğum sonrası ilk reglimi oldum. Ben sezaryen doğum yapmıştım, normal doğum yapıp yine 1 sene adet olmayan arkadaşlarım da var. Sezaryen olup 2 ay sonra regl olan da çok kadın var.