[silindi] Miray19 konuşa konuşa da olsa yese keşke ama bağır çağır ağlayıp ağzını sımsıkı kapatıyor gören dövüyor sanar
[silindi] Songultortcu sanırım ben de destek alsam iyi olacak ya ilk bebeğim hiçbir şey bilmiyorum haliyle sanki çok az besleniyor ya benim yüzümden gibi hissediyorum
[silindi] iraz90 malesef 90dan yukarıyı göremedim acaba midesinde başka bir sıkıntı mı var ki hangi doktor bakabilir buna
Ayseslt Kucukkalbim iyi günler uzun zaman olmuş ama benim bebeğimde öyle şuan geçti mi acaba sizinki bir sıkıntı yaşadınız mı
Kubrabulut @3#2092125 ay sanki beni kızımı tarif ediyorsunuz 😢 benim kızım da 5.5 aylık ve son 2 aydır aynı şeyi yaşıyorum. Çözüm bulabildiniz mi ?
Demet123- @1#2092017 şu an bende aynı durumdayım iki aylık ve kesinlikle acıkmıyor sizin süreç nasıl işledi sonunda ne oldu lütfen dönün