Aselin_annesii 2. Ay aşısından sonra 3 gün banyo yok bize de hemşire böyle söylemişti bekleyin siz boşuna gün vermezler ama ben bazen kaka yapıyor dedim belinden aşşasını yıkayamazmıyım onolur dedi kol bölgesine su değmemesi gerekiyormuş yani ateşini düşürmek için göbeğinden aşağısını ılık suyla yıkayabilirsiniz. Geçmiş olsun