serebro ben 33 aylikken cisi ogretmistim,kakayi 42 aylikken hallettik.Zor ve sabir isteyen surec kolayliklar diliyorum.Ama ilk etapta lazimligi nerde oynuyorsa ayni odaya koyun,sonra zaten alisiyolar.Birde ben oyncak uzerinden uygulamali gostermistim.Bence en buyuk sinyal saklanip kaka yapmasi,bez takmak istememsi ve uzun sure kuru kalabiliyor olmasi