Pnrzengin Kızlar lütfen yazin bebeğim 20 aylık ön dişlerinde leke oluşamaya başladı fırcalıyorum izin vermiyor kendı yapıncada geçecek gibi degıl benım müdahale edip gecırmem gerekıyor ne yapmam ne kullanmam gerekır
Kimyageranne123 Pnrzengin siz kendiniz fırçalayin bir sekilde onun fırçalamasi ile olmaz benim kızımda bir ara bana yaptırmıyordu bir baktım sarı plak oluşmuş ön dişinde hemen ben fırçalamaya başladım 2-3 fircalamada geçti macun olarak doğal çocuk macunu kullaniyorum Jack N’jill(e bebekte var)ve rocs(rossmanda var) markasını kullaniyoruz