Zeyha Şimdi öğrendim ki hastanelerde yatan çocuklar varmış boğaz ağrısı ateş sebebiyle benim bebeğimde dün boğazının ağrıdığını söyledi ateşinde vardı şimdilik iyi gibi ama ilerler mi ya sadece başlangıç mı acaba korktum birden öyle dediklerinde
Birrannebirbebekk Zeyha sadece çocuklar olsa herkes hasta salgın yüzünden bende hastalandım hatta o kadar kötü olmuş ki astım bronşitim kabarmış çok kötüyüm hala geçmedi ilaç antibiyotik verdiler bebeğime gececk diye aklım gidiyor o da öksürüyor haspsiriyor 😔😮💨
Zeyha Birrannebirbebekk Ee ayy öksürük yok benimkinde ama yemek yemede zorlanıyor acıyor belli inşaallah ilerlemez yaa
Birrannebirbebekk Zeyha inşallah bnm de en büyük korkum gerçekten bide bronşite çevirir diye korkuyorum 😔 Geçmiş olsun çok 💓