Kızlar ya istanbulda yaşıyoruz , balkon sabah günesi ve öğlene kadar alıyor dün serdiğim çamaşirlar bugun kurumamiş oluyor çok garip bir şekilde bende mi sorun var anlamadım . Şimdi renklileri akşamdan toplamiştim yeni katmaya fırsatı buldum 2 gün durdu baktım hala nemli havalar güneşli de .. akşam beyazları serdim baktım şimdi nemli daha … ya hava mı nemli nedir anlamadım