Merhabalar, benim 2.5 aylık bir bebeğim var. Herşeyi
çok güzel sadece uykusu geldiğinde nerede olursa olsun ağlamaya başlıyor. Arabada, otobüste veya bebek arabasında. Bu yüzden dışarı çıkmaya çok korkuyorum 2 defa susturamadım takside yarım saat ağladı. Bu durumu nasıl aşacağız ne zaman düzelir başına gelen var mı? Ağladığı zaman ben çok panik oluyorum ne yapacağımı bilemiyorum. Ağladığı zaman bise olacak sanıyorum.