Guneselif22 Tazyikli süt gelmesinden dolayı emzirmede sorun yaşıyorum. Bunu yaşayıp çözebilen var mı? Tavsiyeleriniz neler?
Alparslan616161 pasaklisinkukuli fışkırıyor emzirirken bide emzirmeden önce sıkın göğsünüzü bi çok delikten süt geliyorsa tanzikli demek bazı bebekler çok geldiği için boğazında kaldığı için meme reddi yapabilyr
Guneselif22 İlk 5 dk cok güzel emiyor. Sonrasında memeyi bırakıp tekrar kavrıyor bunu sürekli yapıyor. Her emzirmede nefes borusuna süt kaçırıp öksürüyor. Yani %100 emin değilim ama bu sebeplerden oyle gibi görünüyor
pasaklisinkukuli Guneselif22 genzine süt kaçıyo ilk beş dk boğazından sesli yutkunma sesi falan geliyo ve içtikten sonra gaz oluyo
Guneselif22 Alparslan616161 ever cok delikten geliyor. Ne yapıcaz peki çözmek için. Makaslana yöntemi denedim ben o biraz işe yarıyor
Alparslan616161 Guneselif22 vala ben her yolu denedim cnm evde makaslama ilkten sağma lahanayla göğsümü bi kaç saat sarıp bekletme herşeyi ama keşke doktora gitseydim en azından bi çözüm onlar söylerdi çünkü sütüm bi süra sonra suya dönüştü emziremedim 2 aylık ken memeden kestim