Lina11 tamamen muhasebenin onaylamasıyla alakalı. Bizimki bazen geç bazen zamanında onaylıyordu. Ama sonuç olarak her türlü yatıyor merak etmeyin. Bizim muhasebecide dışardandı, şirkettekiler numarasını vermişlerdi ben ulaşabiliyordum. Arayıp soruyordum ne zaman onaylanacak diye o da bana söylüyordu şu zaman bu zaman diye. Alabiliyorsanız sizde numarasını alın