Selamlar, kızım 38 günlük emzirdim daha sonra 10-15 dk göğsümde yattı gazını çıkardım. Altını değiştirmek için düz yatağa koyduğumda kustu. Normal kusma mı fışkırarak mı bilmiyorum. Ağzınıza su alırsınız küçük bi boşluk bırakır suyu atarsınız ya o şekildeydi. Fazla değildi çay bardağının dibi kadar bi süt geldi. Düz zemine koyduğum için mi acaba oldu ? Reflü yatağında yatıyor bu arada hep. Bana tarif eder misiniz fışkırarak kusmayı? Bu o şekilde bi kusma mı