Melek0205 Kızlar 20 gün önce adet ilk gününde 3 aylık iğne vuruldum. Ancak kanama hala bitmedi çok olmuyo ama oluyo yinede bunu nası durdurabilirim ya bilgisi olan varmı
Melek0205 Minnakannesi_51 onu duymuştum bende emin olamadım deneyeyim bi tane bakalım teşekkür ederim
Ecz1anne Hormon iğneleri ve doğum kontrol hapları kullanırken bir miktar lekelenme normal ne yazık ki. Anti enflamatuvar olan ağrı kesicilerin kanama durdurma özelliği var, lekelenme geldikçe onlardan içebilirsiniz mesela dolorex, etol gibi
pogacayanakk Ecz1anne bende de şu an devam eden bir ara kanama mevcut, dolorex içersem sütü etkiler mi
Minnakannesi_51 Ecz1anne eczacısınız galiba birşey soracam cildim aşırı kuru ve kırışmaya başladı en nemlendirici krem hangisi. Su çok içerim ama asla nemlenmiyır ve yağlanmıyor cildim. Çok üzülüyorum 😔
Ecz1anne Minnakannesi_51 benim de öyle, egzamalı ve kuru bir cildim var kendim avene nutritive krem kullanıyorum tavsiye ederim 😍
Minnakannesi_51 Kurulduktan kırılmalar var açar mı peki. Teşekkür ederim cevap için ❤️besleyici bakım kremi olanmı bir sürü çeşidi var 😊