Beyza13345 Mamayla beslenen çocuk hiç bu zamana kadar mama reddi olmadı ne kadar verdiysem hep fazlasını istedi ne yapsam sizce bi yardım edin bana ya canim Çok sıkılıyor bebelac gold san kusması çok düye hippe geçtik bu seferde 120 i bile bitirmiyor acaba büyüdüğün icin mi desem zannetmiyorum ya
Ilaydakurt07 Beyza13345 Aynı sorunu bende yaşıyorum bazen bir oluyor hiç bir şekilde almıyor bazen de cak cuk emiyor anlam veremedim bu işe 🤷♀️
cnskc67 Beyza13345 benimde öyle canım yedikçe istiyordu 5 gündür falan diliyle itiyo çok acıktığında yiyo sadece
Meli Beyza13345 o dönem bizmde oldu meme mama gidiyorduk ne meme ne mama alıyordu uykuda sadece alıyordu işte cok acıkırsa üç ölçek falan içiyordu uyanıkken hala uykuda içer mamasını
Beyza13345 Ilaydakurt07 ya siz de de mi var kafayı yedirtiyor alışık değilim bir de böyle yapmasına alışık değilim çok yiyen bir bebekti şimdi biberonla oynuyor
Sakura-chan Beyza13345 o 15 -20 gün yada 1 aylık bir süreç. Geçiyor canım endişelenme. Bizde yaşadık. Acıkınca bırak ağlasın hemen mamayı yap ver ben bu şekilde yaptım. Sonra sonra acıktıkça sadece verdim hepsini içti.
Beyza13345 Sakura-chan ya ciddimisiniz çok teşekkür ederim wala içim rahatladı gibi insllah daha çok uzamaz sizin kaç aylıktı peki bunları yaşarken
deletedmom763 Benim oğlumda öyle 4 aylık ne meme ne mama herşeyi reddediyor . Saatlerce yemese yemez o derece
Melisabali Beyza13345 canım benimki de üç aylık memeyi zaman zaman almiyor direniyor. Harika Haftaların kitabini almıştım ordan okudum bu ayda istahsiz ve sessizlik normalmiş. Mesela benim bebekim eskiden bol bol agulardi şimdi sessizce etrafı izliyor.