Mervee871 Benim bebeğim 30 günlükken teşhis koyuldu, 1 temmuzdan beri süt, süt ürünleri, yumurta, tavuk, kakao, kuruyemişler, paketli hiçbir gıda ağzıma sokmadım. Ağustos ayı dediğiniz gibi oluk oluk kanla geçti, kilo alamadı; ishal oldu, gaita testi yapıldı çocuk gastro doktoru ilaç verdi. Ardından çok şükür 10 Eylülde kan kesildi, hâlâ inanamıyorum. Yavaştan süt diyetini pişmiş ürünlerle açtım ama tavuk ve yumurtaya daha var. Demem o ki illaki bir yerde kaçak vardır, çünkü kansızlığı yakaladıktan sonra yulaf sütünden puding yaptım içerisindeki kakaodan etkilendi 2 gün daha kan geldi. Sabredin geçicek inşallah, tüm ağustos ayım ağlamakla geçmişti. Şimdi geldiğimiz duruma çok şükür🙏🏻 dilerim sizin yavrunuzda hızlıca atlatır.