Anneler,kızım 25aylık yaklaşık 1aydır emziği bıraktık.Hep emzikle uykuya dalardı.Lakin o gün bugündür öğle uykularında direnmeler başladı.Akşamlar da2saat yatağında kapriz yapıp sonra zar zor uyuyor.sabahları da 7-8:30arası kalkıyor.Öğle uykusunu mu kessek napsak bilemedim.?