Sfybsfyb Ne zaman olur bebeğim 4 buçuk aylık ağzında beyazlık oluşmuş normal mi çok mu erken çıkarıyor ben gazdan dolahı huysuz emmiyor zayıflıyor diye endişeleniyordum
Tugcebudak20 Sfybsfyb benim oğlum 6.cı ayına girdiği gün çıkarttı 2 tane birden 3 aylıktan itibaren se ağzının salyaları akıyordu
Sfybsfyb Bircaykoyicelim emmiyor bende gazdan dolayı diyordum meğerse dişmiş emmediği zamanlarda siz ne yaptınız
Bircaykoyicelim Sfybsfyb Böyle bı sorun yaşamadım ben. Çok kolay çıkartti dişlerini. Bu geçici bı süreç ama siz Emzirmeye dev edin az da olsa emsin.
frambuaz Sfybsfyb diş döneminde beslenmek istemiyor genelde cocuklar canım telas etme bızımde cok kıloluydu dıs cıkarmaya basladıgından itibaren kılo alımı durdundokyor normal oldugunu soyledı calpol ver 6 saatte bır agrıdan da emmıyor
Denizanasi92 Sfybsfyb 4:aylıkken genelde başlıyor belirtiler ama bizim 8 aylık çıkardı 4 aydır ara ara kaşınır huysuzlandırır beyazlar şişer vs
luluuu Sfybsfyb evet etkilemişti. O saatten sonra yarım yamalak zorla eksire emzire 6.aya kadar gittik sonrasında da ne yaptıysam emmedi maalesef
Sfybsfyb frambuaz calpolun bir zararı olmaz değilmi kilo almayı bırakın aldığı kiloyuda verdi sanki yeni doğmuş bebek gibi oldu zayıf iştahsız ne yapcam böyle o ağladıkça bende ağlar oldum 😥