HandeSs semptomlar geçtikten bikaç gün sonrasına kadar da bulaştırıcılık devam edebilir, virüs dışkıyla atılmaya devam eder. Siz bilirsiniz ama yine de bikaç zaman daha görüşmeseniz iyi olur, bebeğiniz küçük. Bir de eğer zaten diğer çocuk kreşe giden bir çocuksa sadece rota açısından değil başka hastalıklar İçin de risk oluşur, salgın mevsimi başladı maalesef . Sağlıkla büyüsün bebeğiniz