Kizlar öncelikle herkese merhaba oğlum tam 2 yaşında su 1 haftadır sürekli çığlık atiyor ve ağlama krizleri oluyor ne yaparsam yapayım bunu yapmaya devam ediyor bazen oyun şeklinde çığlık atıyor. Yasayaniniz varmı nasıl bir yol izlediniz bazen dayanamayıp bagriyorum aşırı şekilde vicdan azabı çekiyorum gizli saklı ağlıyorum sonrada bu süreç çok yıpratıcı gerçekten. Sürekli parka çıkartıyorum akşamları evde oyunlar oynuyorum birde 3 aylık bı kız kardeşi bundan dolayı olabilirmi diye de düşünüyorum sürekli. Ciddi anlamda çok bunaldım çok üzülüyorum napmaloyim hiç bilmiyorum 😔😔