NOG06 bende 4. Ay doldu ellerimde kilere atladi diye doktorum ver dedi. Kilosu iyiydi mamayı seviyor da, ilk patatesi hasladim cam rendeden geçirdim 3 cay kasigi 3 gun verdim.
2.havuc
3.beyaz kabak (cok sevdi) ama kirmizi benek cikti biraktim.
4.tatli patates (cok sevdi)
- Bal kabagi
6.avakado (cok sevdi )kirmizi benekler cikti doktor 10 gun avakado verme dedi
7.muz (cok sevdi)
- Armut (cok sevdi)
- Üzüm
- Bal kabagi ve havuc hasladim kalan suyuyla blenderden cektim corba olarak içti (cok sevdi)
Doktoruma soracam simdi yogurda gecebilirmiyim 5 ay 9 günlük
Asla kabiz olmadi hepsine zeytin yagi ekledim 2 damla (meyveler haric)
Hepsini 3 er gün denedim kirmiziliklar ciktiginda 2 gun ara verdim.
Kimse lincleyemez bazi bebekler istekli ve doktorlari istegini kirarsan ilerde verdiginde seni reddeder diyor.
Bu arada ilk agzina verdigimde ben kendi agzimla cigneme hareketi yaptim cok sevi di beni taklit etti.
Not: ilk once 10 ar dakikalik oturma ile basla oturamayan bebek ek gidaya gecmiyor… ben oturmayi tam anlamiyla saglayinca mama sandalyesi alip basladim. Kolay gelsin 🫶