hazelgurcann emin olun sütünüzün miktarı gayet yeterli. Bebeğiniz geliştikçe sütünüzün miktarı ve içeriği ona göre artıyor, değişiyor işte annelik böyle bir mucize.Onun midesi kiraz çekirdeği kadar ve sütünüz bu kadar geliyorsa bile yeterli 💖Ve evet süt sağma işlemi gerçekten can yakıyor ama ben lanolin kullandım bir de göğüs koruyucu bunlar beni çok rahatlatıyordu. Ben de hep sürümün yetmediğini düşünürdüm kendimi başka annelerle kıyaslardım ama bebeğim küvezden çıkarken bana bir çanta dolusu sütlerimi hep geri verdiler şok olmuştum çünkü hep çok az olduğunu düşünürdüm sütümün. Bazen sağım saati aksardı 1 süt eksik götürürdüm ağlardım üzüntüden, eğer hemşireler bana sütünüz burda dolu dolu var deseydi o stresi yaşamazdım :') Ve bebeğinizle kavuştuğunuzda onun o minik şifalı ağzı göğsünüzü rahatlatıp iyileştirecektir Allahın izniyle. Şifa diliyorum bebeğinize ve size 🤲🏻🌸