Mervemrahtaha Kızlar normal doğum yaptım 24 gün oldu bugün doktorum iki üç dikiş attığını söylemiş yakinlarima ben 5 6 tane dikiş düşürdüm artık iç dış hepsimi düştü bilmiyorum ama biraz önce çok afedersiniz lavaboya gittiğimde aşırı kanamam olduğunu fark ettim, bu durum normalmidir korkmaya başladım
Elifhifa Mervemrahtaha bilgim yok postunuz üstte kalsın diye yazıyorum. Sabah doktorunuzu arayıp danısın mutlaka
Ezelim Mervemrahtaha rahim kendini toparliyor olabilir ama dikişten de olabilir bunların hepsi birer ihtimal en iyisi doktorunuzun görmesi lazım
Harikamm Mervemrahtaha doktoruna danış canım benimde kanamam 40 gün boyunca gelmişti ama çok aşırı değildi sen yine de doktora sor
Mervemrahtaha Sabahı bekliyorum doktora gitmek için ama endişelenmeye başladım benim doğumdan sonra birde kürtaj işlemi olmuştu rahim kendini toparlayamadi diye aynı şeyler olur diye korkuyorum açıkçası.
Deletedmom_15 Ben normal Doğum yapmadım bilmiyorum ama daha 24 günlükkken kanama zaten olur ki 🤷♀️ 40 çıkana kadar olur. Dikiş iyileşmeye başlayınca düşmez mi zaten??
Mervemrahtaha Kanama arttı ama birde gun gectikce rengi değişmişti simdi iyice kirmizilasmis doktor parmaklamı muayene ediyor acaba bir bilginiz varmı
Mervemrahtaha Kanama arttı ama birde gun gectikce rengi değişmişti simdi iyice kirmizilasmis doktor parmaklamı muayene ediyor acaba bir bilginiz varmı