Merhaba anneler, kızım gün içerisinde ve gece emiyor. Yemek öncesi emzirmediğim halde yemekleri reddediyor biraz direniyorum emzirmiyim diyorum ama bi süre sonra huysuzlaşınca dayanamayıp emziriyorum. Kilosu iyi 11 küsür ama gün içerisinde anca 2 kaşık çorba, biraz elma kemiriyor. Bazen mandalinanın suyunu emiyor. Dün sadece çeyrek simit yedi mesela. Gece aşırı sık kalkıyor aç olduğu için diye düşünüyorum 🥹 napcam ya 🥹kilosu iyi diye de boşveremiyorum