Eslemdemr0308 veteriner hekimler odası bize asgari fiyatlandırma yapar biz istediğimiz kadar üzerine çıkabiliriz ama 1 tl aşağıya yapamayız yasak. Bizim oda 150 tl dedi asgari olarak ve kurtarıyor onun için o fiyattan yapıyorum. İlçe tarıma gitmeniz en mantıklısı çünkü sizin söylediğiniz fiyatla günde sadece çip taksam zengin olurum😅