Happymomnes merhaba arkadaşlar, doğum yapalı 16 gün oldu. İlk başlarda kanama damla damla geldi. 2 gündür regl kanaması gibi yoğun ve kırmızı geliyor. Normal mi sizce? Başına gelen varmı?
Aslininannesi Happymomnes ağır falan mı kaldırdınız ya da çok mu yürüdünuz ? Benim de damla damla gelirdi bazen günlerce hiç gelmezdi yürüyüş ev işi vs. yapınca regl gibi gelirdi
Happymomnes Aslininannesi gün içinde iş yapıyorum. ağır kaldırmadım. Bir sıkıntı olmaz heralde değil mi
Aslininannesi Happymomnes sıkıntı olacağını sanmıyorum şuan lohusalıktan dolayı kan gelmesi beklenen bişey zaten ☺️