Kızlar kızım bu ay 1 yaşına girecek ek gıda yiyor ama hala ana besin mama gibi çokta iştahlı bi bebek değil. Gece mamasını zaten alıyor ama gündüz vermek istemiyorum artık sanki mama yetmiyor tamamen normal yiyeceklere geçmesi gerekiyormuş gibi geliyor siz ne zaman tamamen bıraktınız mamayı ? Kahvaltı yaptı az önce ama uyurken illa bi mama istiyor napmam lazım kessem mi yoksa erken mi daha