Mirsim ben evlenmeden önce çağrı merkezinde çalışıyordum. Pandemi nedeniyle bize bilgisayarlarımızı verip eve yollamışlardı. Vardiyalıydı. Maaş asgari ücretti. Fazla mesai yapıyorduk bazen. Eve geçirdiklerinde şirket adına whatsapp grubu açmışlardı. Zaten takım liderlerimizle de sürekli irtibattaydık. Bilgisayarı verdiklerine dair sana evrak imzalatıyorlar öyle gönderiyorlar.