Herkese hayırlı sabahlar öncelikle ✨
Görumcemin kartı vardı,kardeşi kartı kaybetmiş.
İçerisinde 1000 TL’ye yakın para birikmis ama nerden nasıl cikarticagimizi bilmiyoruz 153 u aradım başvurunuz alındı tamam dediler ama üzerinden bi 6 ay belki daha fazla geçti hala kart felan yok.
Çok ihtiyaçları var nasıl hallederiz bu konuyu bilen fikri olan varsa yardımcı olabilir mi Allah rızası için 🤲