Kızımın 1 aydır vajinası yapışıktı doktor zeytinyağı masajı yap gel dedi neyse dün gittim hiç açılma olmamıştı doktor bi anda krem falan uygulamadan 6 aylık yavrumun şeyini cart diye yırtarak açtı nefessiz kala kala ağladı ne krem ne bişey hiç bişey de vermedi bidaha kapanacak 2-3 sefer açarız bişeyi kalmaz dedi hemde özel bir hastanede doktor bu.Biraz araştırdım kesinlikle elle açılmaması lazım yazıyor daha kalın tabaka halinde kapanıyormuş.Ne yapacağımı şaşırdım çocuğumun orası kanlar içinde kanayıp duruyordu dün normal dedi.Bu durumu yaşayan var mı kremlerle de açılma mümkünmüş