Kızlar anlamadım 2-3 aydır aynı kullanıyorum yumoşu yani farklı bi marka değil ama şu 10 gündür nolduysa kokutmuyor yani sadece deterjan kokuyor hatta saatlerce makinada beklemiş gibi kokuyor yumoşa dair hiç koku yok hep aynı ayarda yıkıyorum 1 kapaktan fazlasını koymuyorum neden olurki yaşayan varmı?