happymome23 valla sizinki en azından uyuyor benimki 5 aylık her Allah’ın günü doğduğundan beri böyle. asla bir iş yapamıyorum ayağımdan bir saniye indirsem hemen uyanıyor anında, sallamaya alıştırmayalım dedik bir yenidoğan 22 saat uyumaz mı çocuk 22 saat uyumadı sallamaya alıştı bu seferde 1 saniye indir uyanıyor. Tek başımızayken Temizlik yapmayı, yemek yapmayı bırak tuvalete bile 1 aydır falan girebiliyorum. Gece de 10 da uykusu geliyor 1 e kadar uykuya direnip uyumuyor çığlık çığlığa ağlıyor. Yattığında da benimle uyuyor ve gece en az 5-6 kere uyanıyor. Bence uyuduğuna dua edin. Ben bittim. Bir de ev taşıyoruz ne karı koca olarak bir iletişim kaldı ne yakınlaşma ne temizlik ne yemek ne bizde psikoloji bittik yani.