Sonay93 yarın 2 aylık olacağız bizde de durum aynı. Geceleri gündüzlere göre daha iyi. Ama bizde gaz ve gaita çıkarmada sıkıntı var. Ufak ufak çıkardığı gazlarla rahatlayamıyor. Saat 4 den beri ayaktayız saat 6 oldu daha şimdi dolu dolu çıkardı ve uyudu. Ben çözümü gün aşırı duşta buldum. Gece 11 gibi duş aldırıyorum o gün gece gaz problemi de yoksa 5 saat kadar kesintisiz uyur. Gündüzde çoğu vakti uykuda geçer akşama doğru uykusu açılır. O gün gecesi de uyur ancak sık sık uyanır 2 saatte 1 yada saat başı. O günün gündüzü uyku İçin çok zorlanır ve o gün çok yorulur gece 11 gibi tekrar duş. Çok yorulduğu için duşta rahatlattığı için tekrar güzel bir uyku uyur. Ancak dediğim gibi gaz sancısı yoksa. Suyu da bebeğin yanmayacağı ya da rahatsız olmayacağı en sıcak haliyle hazırlıyoruz