1,5 aylık bebeğim çok az olduğu için %90 mama ile besleniyor. Golden goat un içeriği iyi diye 2 hafta önce başladık ama kabız oldu. Doktorunun önerisiyle her mamasına bir çay kaşığı zeytinyağı da koyduk. 3-4 günde bir çok sert küçük parça halinde kaka yapıyor. Genel yorumlar da çok iyi ama bize mi yaramadı acaba diyorum. Bu mamayı kullanıp bebeği kabız olan var mı?