Deletedmom_112 Şimdiye kadar Aptamil kullanıyordum, gelen son zamanlardan sonra 1 hafta önce Bebelac Gold’a geçtim. Bu arada kızım 9 aylık.
2626 Deletedmom_112 bende Hipp kullanıyorum çok pahalı diye Bebelac golda geçmiştim ama içinde çok katkı maddesi olduğunu öğrendim Palm yağı gibi mecburen Hippe geri döndüm iki katı fark var arada resmen
Seda2013 Hilalaysu ben memnunum gaz kabızlık vs yapmadı. Zaten kızım ilk doğdu hastanede aptamil vermişler eve geldik babası sma almış içmedi daha bir günlükken bile ağzında biriktirip biriktirip kustu aptamilden başka mama içmiyo