sMyL benim kızım hiç kusmaz normalde, rota aşısından sonra evde emzirdim ve büyük insan gibi kusmuştu. Üstüm koltuk falan her yer batmıştı hemen doktoruna yazdım. Bir şey olmaz merak etmeyin dedi. Bir daha olmadı olsaydı götürürdüm hemen hastaneye. Beklemeyin götürün bebeğinizi. Geçmiş olsun 🌸