Kızlar saolsun eşim gripti bana da bulaştı şifayı kaptım yani bugün 2. Gün basım ağrıyor genzim dolu burnum akıyor gözlerim sulanıyor açamıyorum resmen.. Emziriyorum parol dışında bisiy içmedim bol zencefil limon sarımsak kürü falan yapıyorum ama yok şiddeti artıyor sanki😭😭 bı öneriniz var mı